Бизнес Общество

Петте стъпки за присъединяване към мрежата на ЕРП Север са без участие на външни фирми

Процесът по присъединяване към мрежата на ЕРП Север е ясно структуриран и прозрачен, без оторизирани външни фирми за извършване на консултации, съобщиха от управата на ЕНЕРГО ПРО.

ЕРП Север се стреми максимално добре да запознава своите клиенти с процедурата за присъединяване към мрежата в Североизточна България. На интернет страницата https://erpsever.bg/bg/prisyedinjavane-kym-mrejata е изведена основната информация за стартиране на процес по присъединяване в различните случаи. При необходимост, на разположение на клиентите са официалните канали за комуникация с компанията – денонощна телефонна линия 0700 16161, имейл info@erpsever.bg, както и в Центровете за обслужване на клиенти https://erpsever.bg/bg/kontakti. Във връзка със зачестили случаи на предоставяне на невярна и в ущърб на клиентите информация за процеса по присъединяване бихме искали да уточним, че ЕРП Север не е оторизирало външни фирми за извършване на консултации по темата за присъединяване на своята лицензионна територия. Дружеството препоръчва по всички въпроси клиентите да се обръщат към настоящи служители на дружеството по посочения за контакт начин.

Основни и най-важни стъпки за присъединяване на нов обект към мрежата на ЕРП Север са:

  • Стъпка 1 – искане за проучване – издаване на становище от страна на ЕРП Север
  • Стъпка 2 – искане за съгласуване на проектна документация – съгласуване от страна на ЕРП Север
  • Стъпка 3 – искане за сключване на договор – изготвяне на договор от страна на ЕРП Север
  • Стъпка 4 – изпълнение на присъединяването и уведомяване на клиента от страна на ЕРП Север
  • Стъпка 5 – искане за монтаж на СТИ – монтаж на СТИ от страна на ЕРП Север.

За улеснение на своите клиенти енергийната компания в Североизточна България създаде виртуален Център за обслужване на клиенти (ВЦОК), в който онлайн може да се заявява и проследява целия процес на стартирала процедура по присъединяване. Клиентите могат да заявят еднокатно ПИК (персонален идентификационен код) в Центровете за обслужване на клиенти и да се възползват от възможността да стартират и да се информират за развитието на своята процедура по присъединяване.

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *