Бизнес Водещи новини Туризъм

Хотел в „Албена“ ще се продава под знака на престижния туристически бранд Maritim

Най-голямата туристическа компания у нас “Албена” АД сключи договор за франчайз с межднародната хотелска верига Maritim за петзвездния комплекс „Парадайз Блу Хотел & Спа“. В съобщение на дружеството, публикувано чрез Българска фондова борса, се казва, че на 15.10.2018 г. се сключи договор за франчайз между „Албена” АД и международната хотелска верига Маритим по отношение на петзвездния комплекс „Парадайс Блу Хотел & Спа“.

Компанията Maritim е основана през 1969 г. и към момента оперира 48 хотела за почивка и бизнес в Европа и света, в страни като Германия, Малта, Испания, Турция, Египет, Мавриций и Китай. Брандът Маритим е емблема на премиум локация, отлично качество на обслужването и експертиза за провеждане на събития, посочват от „Албена“ АД.

Петзвездният “Парадайз Блу Хотел & Спа” е най-новият комплекс в курорта. Разположен в центъра на комплекса и на самият бряг на морето, той предоставя на своите гости най-висок стандарт за качество във всяко едно отношение. Разполага с 238 двойни стаи и апартамента. Съчетава френски шик и изисканост на брега на морето. Елегантният почерк на парижкото студио Borella Art design е избрало концепцията “Flying away” с мотива да избягаш и забравиш, но да срещнеш и почувстваш себе си в свят на хармония, чистота и прозрачност.

По информация на Investor.bg, това е първият хотел, който “Албена” АД дава на външен оператор. Досега куротът правеше това само със съпътстващите дейности и услуги, като ресторанти, магазини, различни забавления и други несъществени услуги. Приходите от наема на различни обекти в курорта възлязоха на 5,2 млн. лв. за 2017 г. и 5,3 млн. лв. за 2016 г.

Maritim играе решаваща роля в развитието на германската хотелиерска индустрия от създаването си през 1969 г., а най-известната верига от хотели в страната вече се радва на международна репутация. Портфолиото й включва централно разположени градски хотели, удобно разположени летищни хотели, крайбрежни морски курорти, семейни хотели на брега на морето, голф хотели и паркови хотели. Докато всеки имот е уникално индивидуален със своите предимства, те са обединени под мотото на Maritim за “срещи и настаняване под един покрив”.

Портфолиото на компанията също е изпитало бързо международно разрастване през последното десетилетие, като предоставя на гостите си известното гостоприемство на Maritim в чужбина. Това се подкрепя от Maritim Hotel Travel Services – пълен сервиз на IATA лицензирана туристическа агенция. Освен създаването и координирането на индивидуални пакети за настаняване, Maritim Hotel Travel Services предоставя на туристите и бизнесмените конкурентни цени на полети, летищни трансфери и коли под наем. Те са експерти в реализирането на специални желания като луксозни меден месец, романтични уелнес обиколки, дълбоководно гмуркане и голф. Агенцията подпомага организаторите на конференции с незабравими стимули и групи с многоезични екскурзоводи и местни екскурзии.

При реализирането на целта си за създаване на национална мрежа от хотели Мартим създаде HMS – Hotel Management Services International GmbH, се фокусира върху придобиването на договори за управление на хотели в чужбина. Така списъкът с дестинации в чужбина, които сега са под знака на “Мартим”, включва Египет, Китай и Турция. Свързвайки се с офисите на компанията в Германия, HMS гарантира, че трансформацията на нови хотели далеч надхвърля мерките за маркиране. Персоналът преминава интензивно професионално обучение и усъвършенствано обучение, оперативните процедури се оценяват и променят, когато е необходимо, менютата се проучват внимателно и се търсят начини за маркетинг. Никой хотел няма да приеме гост под името Maritim, преди компанията да е абсолютно сигурна, че настаняването ще отговаря на високите стандарти на компанията, посочват от немската компания.

Follow Me:

Related Posts

  1. Личева says:

    Здравейте! Всичко е много хубаво, но не разбирам как аз като акционер ще усетя всички тези подобрения в дружеството. Парите,които се дават на притежателите на т.нар. бонови книжки са направо смешни на фона на бързото развитие на най-добрия морски курорт в България. Извинявам се предварително за своята неинформираност.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *