„Албена“ отчита чувствителен ръст на немския, скандинавския и френския пазар
„Записванията вървят доста добре. Нашата цел е да достигнем нивото на 2019 година. Това ще се случи за определени хотели“, каза Маргита Тодорова, директор „Маркетинг и продажби“ в „Албена“ АД.
Според разчетите на дружеството посещаемостта ще достигне 80 процента от тази през предпандемичната 2019 г. „Към момента нашите очаквания се оправдават. Има чувствителен ръст на немския скандинавския, френския пазар. Чехи и поляци също са с определен интерес и ръст“, допълни тя.
Медицинската програма за рехабилитация след преболедуване на COVID-19 продължава и тази година, каза още Тодорова. „Мъчим се да я наложим на нашите западни пазари и се надявам това да стане факт за лятото и септември“, добави тя.
През 2023 г. „Албена“ АД ще инвестира в инфраструктура и разнообразяване на продукта си, коментира Маргита Тодорова. „Шест от нашите хотели преминават по формулата „ултра ол инклузив“. Един от хотелите ни – „Ралица Супериор“, става „Калимера Клуб“. Това е формула на немския туроператор DER Touristik и там са насочени нашите инвестиции“, допълни тя.