Сряда, 30 октомври 2024

30.10.2024

Последвайте ни

Проблем с картови плащания на банка в търговски обекти в Добрич

Технически проблем дублира плащания с карти на клиенти на Банка ДСК

Техническа грешка в системата на Банка ДСК доведе до дублирано отчитане на плащания с карти на клиентите на банката и вследствие на това грешни салда по сметките, съобщават от списание “Икономика” /economic.bg/.

В кратко съобщение на сайта на банката, публикувано днес, се посочва, че има „техническа неточност след обработка на картови трансакции“.

От банката посочват, че „работят приоритетно за отстраняването на тази неточност“ и че надвзетите суми ще бъдат възстановени в „най-кратък срок“.

Затруднения има и при опит за влизане в мобилното приложение на Банка ДСК с аргумент, че „поради защита от претоварване броят на паралелните потребители е ограничен“.

Търговски обекти в Добрич днес също съобщават, че има проблем с приемането на картови плащания от клиенти на Банка ДСК.

През последните дни друга от големите банки в страната UniCredit Bulbank изпраща съобщения до потребителите си, че предстои смяна на картите от Visa към Mastercard. Вече е започнало изпращането на новите карти до клиентите.

Публикуваме официалното съобщение на Банка ДСК във връзка с проблема:


Техническа неточност след обработка на картови трансакции

Уважаеми клиенти,

В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и в следствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност.

Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка.

С уважение,
Банка ДСК

c