Проблем с картови плащания на банка в търговски обекти в Добрич
Технически проблем дублира плащания с карти на клиенти на Банка ДСК
Техническа грешка в системата на Банка ДСК доведе до дублирано отчитане на плащания с карти на клиентите на банката и вследствие на това грешни салда по сметките, съобщават от списание “Икономика” /economic.bg/.
В кратко съобщение на сайта на банката, публикувано днес, се посочва, че има „техническа неточност след обработка на картови трансакции“.
От банката посочват, че „работят приоритетно за отстраняването на тази неточност“ и че надвзетите суми ще бъдат възстановени в „най-кратък срок“.
Затруднения има и при опит за влизане в мобилното приложение на Банка ДСК с аргумент, че „поради защита от претоварване броят на паралелните потребители е ограничен“.
Търговски обекти в Добрич днес също съобщават, че има проблем с приемането на картови плащания от клиенти на Банка ДСК.
През последните дни друга от големите банки в страната UniCredit Bulbank изпраща съобщения до потребителите си, че предстои смяна на картите от Visa към Mastercard. Вече е започнало изпращането на новите карти до клиентите.
Публикуваме официалното съобщение на Банка ДСК във връзка с проблема:
Техническа неточност след обработка на картови трансакции
Уважаеми клиенти,
В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и в следствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност.
Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка.
С уважение,
Банка ДСК