Албена участва в успешно маркетингово "роудшоу" на туристическия ни сектор в Германия
Министерството на туризма, съвместно с Алианс Българско Черноморие и AVIAREPS, организира промоционална обиколка в четири града в Германия
Завърши българската маркетингова обиколка в Германия, организирана от Министерството на туризма и Алианс Българско Черноморие, в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS. След успеха на вече няколко пътувания в същия формат, организирани за изминалите 2 години в: Полша, Германия и Обединеното кралство, сега фокусът беше върху 4 града в Германия: Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф, където се проведоха поредица от B2B срещи между представители на туристически сектор в България и повече от 100 потенциални партньори от Германия. Целта на тези пътувания е установяване и разширяване на съществуващите бизнес отношения, както и рекламиране на България като дестинация.
Министерството на туризма беше представено от търговския аташе по туризма на България – Тихомир Патарински, заедно с г-жа Милена Тодорова – Мениджър проекти на Алианс Българско Черноморие. Срещата в Лайпциг беше уважена и от посланика на Република България в Германия - Н. Пр. Григор Порожанов, който приветства присъстващите.
Българската група включваше редица представители на туристическия бизнес, а именно: Албена Груп, Грифид Хотели, HVD Hotels, Hyatt Inclusive Collection, Мелиа Интернешънъл и MTS Globe.
След успеха на първото подобно събитие в Германия и оценявайки значението и потенциала на германския пазар за нашата туристическа индустрия, това пътуване надгражда постигнатото.
Срещите с местните представители на бранша бяха проведени във Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф.
„Освен многото положителни отзиви, които получихме за това роудшоу, е чудесно, че тези маркетингови усилия вече са обичайна задача и за България като туристическа дестинация. Благодаря на всички, които допринесоха, особено на Министерството на туризма!“, каза председателят на Управителния съвет на Алианс Българско Черноморие - д-р Франк Кванте.
Германия е традиционен целеви пазар за българския туристически продукт, а също така и с голям потенциал за нашия туризъм, на фона на негативните последици, които донесе войната в Украйна. С това пътуване се дава възможност на представителите на бизнеса да установят нови контакти директно с партньори от Германия в регионите с най-голям потенциал за българския туризъм.