Водещи новини Туризъм

В „Албена“ очакват два пъти повече туристи от миналата година

„Вече трета поредна година сме изправени пред различни  предизвикателства. За този сезон сме умерени оптимисти. Очакваме два пъти повече гости от миналата година и около 70% от обемите на 2019 година. За съжаление, предвид войната в Украйна, не можем да постигнем нашата цел – да се доближим максимално до обемите на 2019 г.“ – това коментира пред журналисти Маргита Тодорова, директор „Маркетинг и продажби” в „Албена” АД.

По думите й, макар в момента резервациите да вървят по-бавно, няма съществени анулации.

„Възстановена е програмата на скандинавски пазар, което за нас е доказателство, че бизнесът се възражда, и ние търсим различни възможности, за да разнообразим престоя и продукта, който предлагаме. И по този начин да стигнем до най-различни нови клиенти“, каза тя.

За началото на юли е предвиден Карибски уикенд. Ще бъдат поканени оркестри от Карибския басейн. Те ще загряват публиката с много и най-различни стилове – бачата, салса и други, коментира Тодорова.

Заедно с това ще се организират много и различни спортни мероприятия, тренировъчни лагери, футболни състезания и т.н. Целта е да се използват възможностите, които базата на курорта предлага.

Относно очакваното отсъствие тази година на руски и украински туристи Маргита Тодорова коментира, че „трудно се компенсира един обем, който е плод на усилията през много години. За съжаление, това като обем за нас е около 50 000 нощувки. Надявам се да ги компенсираме с различните мероприятия – спортни и други активности, които ще организираме, дори и през летния сезон и по този начин да намерим алтернативата“.

През тази година в Албена се връщат скандинавските туристи. „От тази година те възстановяват програмата си, като по този начин допринасят за запълване на възможностите и капацитетите на Албена. Не само за „Бялата лагуна“, където повече от половината капацитет е на този пазар, но и за Албена“. Гости от Скандинавия ще посрещат това лято хотелите  Фламинго гранд, Калиопа и Арабела.

„Албена“ и тази година ще разчита и на българския пазар. Той традиционно е във фокуса на комплекса, не само по време на пандемията, а и преди това.

„Естествено, по време на пандемията обемът се увеличи. Ние смятаме, че този пазар е преоткрил България като цяло, не само Албена, и ще остане трайно присъствие при нас“, каза Маргита Тодорова.

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.