Бизнес Общество Развлечение

Нова кампания “Къде е Бончето” стартира НАП

Поредна информационна кампания, под надслов „Къде е Бончето?“ стартира приходната агенция, с цел да насърчи гражданите да изискват касови бележки при всяка покупка на стока и услуга, обявиха от НАП.

Чрез страницата си в социалната мрежа „Фейсбук“, от агенцията ще информират обществеността за ползите  от изискването и съхранението на касовите бележки. От НАП залагат да предизвикат интереса на потребителите чрез включване в кампанията на популярни личности, които ще споделят мотивите си защо винаги изискват фискални бонове и какви ползи им носи това.

Над 2.5 млрд. касови бележки са отчетени в НАП през последната една година, а 150 хил. граждани ползват мобилното приложение на НАП, с което могат да сканират QR кода на всеки фискален бон и да проверят дали е истински. В последните години НАП отчита трайно увеличение на доброволното спазване на данъчно-осигурителните изисквания, като приходите от данъци и осигуровки за 2020 г. достигнаха 25 млрд. лв. – с над 700 млн. лв. повече от планираното, припомнят от националната агенция.

Изисквайки фискален бон гражданите едновременно гарантират потребителските си права и намаляват риска търговците да укриват приходи, допълват данъчните. Кампанията ще продължи 12 месеца.

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *