Вторник, 17 септември 2024

17.09.2024

Последвайте ни

Пети заместник-кмет поиска кметът на Добрич, ще отговаря за обществен ред и сигурност

Предложение за изменение в структурата на общинската администрация внася кметът Йордан Йорданов за предстоящото заседание на Общинския съвет, насрочено за 17 септември. Целта е да се създаде нова длъжност заместник-кмет с ресор „Обществен ред и сигурност" с функции включващи осъществяване на контрол по спазване на нормативните актове на Общински съвет град Добрич, на законите и подзаконовите нормативни актове от всички юридически и физически лица на територията на град Добрич.

Петият заместник-кмет ще се занимава с осигуряване на обществения ред, изискванията към шума в жилищни сгради, опазването на общинската собственост, инфраструктурата и околната среда, поставянето и премахването на преместваеми обекти, търговската дейност, опазването на зелената система.

На негово подчинение кметът предлага да се създаде ново административно звено в специализираната администрация дирекция „Контрол, обществен ред и сигурност" с численост на персонала от 11 щатни бройки.

Необходимият човешки ресурс ще бъде осигурен от свободни щатни бройки и адекватно структуриране на длъжностите, осъществяващи контрол по нормативните актове, приети от Общински съвет град Добрич, в рамките на утвърдената обща численост на персонала - 160 щатни бройки, се посочва в докладната записка.

След демократичните промени Община град Добрич е имала не повече от четирима заместник-кметове, колкото са и понастоящем . Сега те са с ресори "Стратегическо развитие и икономика", "Устройство на територията", "Финанси и общинска собственост" и "Хуманитарни дейности".

c