Развлечение

Известни личности, които използват и промотират криптовалути

Марките използват известни личности за промотиране на продуктите от десетилетия насам. Стратегията не е нова, но може да бъде успешна. Ето защо и крипто пазарът я възприе. Много реномирани актьори, спортисти и други знаменитости рекламират криптовалути и платформи за тях. Нека да разгледаме списъка с вип персони от целия свят, които приеха да популяризират или да използват криптовалута!

1. Ким Кардашиян

Някои хора обичат Ким Кардашиян, докато други я мразят. Независимо дали я харесвате или не обаче, няма как да отречете факта, че тя има 266 милиона последователи в Instagram. Този брой непрекъснато нараства, тъй като риалити звездата намира нови начини да привлече вниманието на обществеността.

Ким направи интригуваща публикация в Instagram през юни. Въпреки че в никакъв случай не е финансов експерт, звездата реши да рекламира EthereumMax. Това беше платена реклама и нейните последователи можеха да видят тази информация. Но въпреки това публикацията предизвика много противоречия. Дори FCA на Обединеното кралство критикува Ким за промотиране на спекулативни цифрови токени.

Ясно е, че рeалити звездите приеха тази реклама заради парите. Експертите казват, че Ким взема до 1 милион долара на спонсорирана публикация в профила си в Instagram. Като се има предвид огромният ѝ брой фенове, е ясно, че това би могло да бъде финансовата реклама с най-голям обхват досега. EthereumMax привлече вниманието на инвеститорите, но изглежда не е имало дългосрочна полза от стойността му.

2. Флойд Мейуедър

Флойд Мейуедър е друга знаменитост, тясно свързана с EthereumMax. Той рекламира първоначалното предлаганите монети (ICO) на тази валута през 2018 г. По данни той е получил 100 000 долара за спонсорирана публикация на страницата си в Instagram, където има 22,3 милиона последователи.

Същият източник посочва, че музикалният продуцент DJ Khaled е получил 50 000 долара за същите реклами. Това действие придоби обратен ефект, защото те трябваше да платят 767,5 хиляди долара общо за незаконно рекламиране на криптовалута.

Флойд не счете това за особен проблем. Даже напротив – той запази добри отношения с  EthereumMax. Беше голям шок, когато медиите обявиха, че $eMax е сред валутите, които се използват за закупуване на билети за боксовия мач на Флойд. Това беше открита битка срещу YouTube звездата Logan Paul.

3. Мат Деймън

Crypto.com е платформа, която обещава да ускори прехода на света към криптовалутите. Това е поле за обмен, което привлече вниманието с агресивна маркетингова кампания.

Компанията инвестира над 100 милиона долара в реклама. Можете да видите нейни реклами на арената 76ers във Филадефия. Освен това компанията си партнира с Пари Сен Жермен и други отбори. Но рекламата с участието на Мат Деймън привлече най-много внимание.

Мат призна, че е инвеститор в Crypto.com. Това е причината той да приеме да стане лице на компанията. Рекламата ще върви в над 20 държави. Основната ѝ цел е да разшири кръга от потребители, който в момента наброява 10+ милиона акаунта.

4. Лионел Меси

Лионел Меси наскоро спечели Златната топка за седми път. Това подкрепи твърденията, че е най-добрият футболист на всички времена. Другата дебатирана тема е връзката му със Sirin Labs.

Аржентинецът прие да бъде световен посланик на тази марка и на техния Finney Phone. Това е базиран на блокчейн смартфон, който обещава безкомпромисна сигурност. Устройството е отличен избор за всеки, който се занимава с криптовалути или предпочита децентрализирани приложения. Ако играете в онлайн казина, например, този смартфон може да ви помогне да запазите максимална поверителност.

Лионел Меси не е първата знаменитост, свързана със Sirin Labs. Компанията вече пусна подобен смартфон през 2016 г. Solarin имаше гала откриване в Лондон, а Леонардо ди Каприо и Том Харди присъстваха на събитието.

5. Кание Уест

Кание Уест е сред редките знаменитости, които наистина подкрепят крипто пазара. Досега не е направена официална връзка между рапъра и никоя валута или платформа.

Кание обаче направи няколко изявления за това, как е готов да тества крипто пазара. Рапърът смята блокчейн транзакциите за новото бъдеще и дори излезе с туитове като “Децентрализирайте!”

Някой се опита да използва марката Kanye West без неговото одобрение. През 2014 г. имаше съобщение за стартиране на Coinye West. Това трябваше да е криптовалута, вдъхновена от името на рапъра. Той обаче я стопира, след като заведе дело за нарушаване на търговската марка.

6. Джони Деп

Звездата от франчайза Карибски пирати избра крипто платформа, наречена TataTu. Този уебсайт се фокусира върху награждаването на потребителите за определени задачи. Тези задачи включват провеждане на игра, гледане на филм или друго забавно съдържание.

Джони Деп си партнира с TaTaTu и се съгласи неговата продукция да доставя съдържание в тази мрежа. Твърди се, че тази платформа ще се превърне в Netflix криптовалутите, но досега не е отбеляза;а толкова голям успех.

7. Снуп Дог

Снуп Дог осъзна колко значим може да бъде биткойнът, още преди той да стане голям хит. През 2013 г. рапърът предложи новия си албум за 0.3 биткойна. Обществеността смяташе, че се шегува, но той премина през това.

Няма точна информация колко албума е продал Снуп Дог. Но знаем, че биткойнът е увеличил стойността си многократно през последните осем години. Новият пик, достигнат през ноември, беше 69 000 долара за 1 биткойн. Това означава, че рапърът би могъл да направи състояние от албума си, но само ако е запазил тези биткойни. Наскоро дори, заедно с Илон Мъск успяха да повишат цената на друга криптовалута – Dogecoin, като писаха за нея в социалните мрежи.

8. Гуинет Полтроу

Звездата от франчайза Железния човек и актриса, спечелила множество награди, е посланик на криптовалутите. Тя стана такава през 2017 г., когато биткойн портфейлът Abra се обърна към нея с предложение. Оттогава Гуинет Полтроу е лице на марката.

Не е известно дали актрисата е инвестирала в крипто пазара. Тя обаче е известна с различни бизнес начинания, така че това не би било изненада. Друга причина да вярваме, че е инвеститор, е публикацията за основите на криптовалутата на нейния официален уебсайт.

В заключение

Някои знаменитости приемат да рекламират криптовалути, защото получават пари за това. Други вярват в идеята, поради което дори инвестират в този пазар. Няма съмнение, че през следващите години ще виждаме все повече знаменитости, които рекламират криптовалути.

Важното е да се разбере, че инвеститорите трябва да бъдат умни. Така че дори и да сте голям фен на конкретни звезди, не забравяйте да анализирате всички плюсове и минуси на това, което рекламират. Това е единственият начин да гарантирате, че всяко инвестиционно решение, което вземете, ще бъде разумно.

Снимка на Executium от Unsplash

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *