Четвъртък, 18 април 2024

18.04.2024

Последвайте ни

Конкурентен личен бранд изграждат млади предприемачи от Добрич с партньори от училища в Гърция, Италия и Полша

През изминалата седмица, в периода от 10 до 14 май ученици от Гимназия „Райко Цончев“ взеха участие във виртуална мобилност в рамките на проект „Изграждане на конкурентно предимство чрез личен бранд“ (2019-1-BG01-KA229-062237), съфинансиран по програма Еразъм +, Ключова дейност 2, „Стратегически партньорства“. Партньори в проекта са училища от Италия, Полша, Гърция и България, коментираха от ръководството на добричката гимназия.

Учениците от всяка държава представиха своите училища, както и интересни културни и исторически забележителности, характерни за съответната държава и град.

Сред проведените дейности бяха: работилница „Прием в Европейски университет“, по време на която участниците споделиха условията за кандидатстване в университет във всяка държава-партньор по проекта. Също така, научиха за начините за прием в университети и в други Европейски държави.

Организиран бе и „Кариерен ден“, по време на който експерти представиха различни професии и запознаха участниците с квалификацията необходима за упражняването им.

Друга дейност бе свързана със запознаване с уменията, правилата, облеклото и т.н., необходими за осъществяване на интервю за кандидатстване в университет. Бяха проведени и интервюта под формата на ролеви игри, в  които учениците влязоха в роли на интервюиращи и интервюирани.

Участниците се запознаха и с електронното портфолио като средство за себепредставяне, дискутираха относно примерната структура на портфолиото, след което всеки имаше възможност да създаде собствено електронно портфолио.

Домакин на мобилността бе училището партньор от Ламия, Гърция, а темата на мобилността бе под наслова: „Изграждане на личен бранд за кандидатстване в университет“.

Партньорството в рамките на проекта цели да насочи участниците към утвърждаване и развиване на личен бранд, с цел да увеличат способността си да се представят успешно в личното, образователно и работно пространство.

c