Бизнес Водещи новини - дясно

Безплатни обучения по дигитален маркетинг за бизнеса в Добрич

Enterprise Europe Network Добрич кани бизнесът в Добрич да се включи  безплатно в поредица от практически онлайн обучения, свързани с дигитален маркетинг, съобщават от Търговско-промишлената палата.

Тя организира уебинарите в партньорство с Бизнес центъра за подпомагане на малки и средни предприятия в Русе, които са членове на международната мрежа Enterprise Europe Network със съдействието на Българската Е-комерс Асоциация.

Бизнесът от Добрич може да се включи във всички или в отделни обучения. Лектор ще бъде Жанет Найденова. Тя е маркетинг консултант, съосновател и председател на Българска Е-комерс асоциация (www.beabg.com – член на Ecommerce  Europe). Притежава над 30 годишен професионален опит в областта на информационните технологии и маркетинга, 8 от които – в световна FORTUNE 500 ИТ компания, достигайки позиция Маркетинг директор за ЕМЕА.  Отличена е като “Най-добър маркетинг консултант за Югоизточна Европа” от  SEED (Southeast Europe Enterprise Development) – донорска организация на IFC (International Funds Corporation) към Световната банка.

Тя е първият преподавател по е-бизнес в магистърска програма по е-бизнес на Софийския Университет, сертифициран Магистър по Guerrilla Marketing, издател на множество “White Papers” в областта на технологиите и e-бизнеса, ментор в двусеместриалната програма Ecommerce Success към Стопанския факултет на СУ “Климент Охридски“ и преподавател в магистърските програми „Дигитален маркетинг“ и „Управление на продажбите“ на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.

Обученията са:

Тема 1 – “Въведение в дигиталния маркетинг”,

Дата: 18 февруари 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.

Регистрация най-късно до 16.02.2021http://bit.do/vavedenie-v-digitalen-marketing

Акценти:

– Основни понятия в дигиталния маркетинг; компоненти на дигиталния маркетинг;

– Нови маркетингови понятия;

– Основни термини в дигиталния маркетинг;

– Маркетингов процес и потребителски фунии;

– Управление на дигиталния маркетинг.

Тема 2 – “Дигитална среда, дигитални потребители и дигитален пазар”

Дата: 24 февруари 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.

Регистрация най-късно до 22.02.2021http://bit.do/digitalna-sreda-i-pazar

Акценти:

– Дефиниране на дигиталната маркетингова среда;

– Дигиталните потребители и тяхното поведение;

– Дигитален пазар и анализ на дигиталния пазар;

– Пазарно проучване и избор на пазарни ниши;

– Сегментиране, таргетиране и позициониране.

Тема 3 – “Планиране и управление на дигиталния маркетинг”

Дата: 4 март 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.

Регистрация най-късно до 02.03.2021http://bit.do/planirane-i-upravlenie

Акценти:

– Взаимовръзки между дигиталния маркетинг и мениджмънта;

– Планиране на дигиталния маркетинг;

– Организация и маркетинг контрол;

– Примери и брейнсторминг;

– Дигитален маркетинг план.

Тема 4 – “Планиране, изпълнение и измеримост на дигитална маркетинг кампания”

Дата: 11 март 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.

Регистрация най-късно до 09.03.2021http://bit.do/izpalnenie-i-savmestimost

Акценти:

– Дефиниране на цели на дигитална маркетинг кампания;

– Определяне на таргет аудитория;

– Избор на дигитални комуникационни канали;

– Период и продължителност;

– Концепция, избор на формати и криейтив;

– Модели на закупване;

– Примери от практиката.

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *