Безплатни обучения по дигитален маркетинг за бизнеса в Добрич

Enterprise Europe Network Добрич кани бизнесът в Добрич да се включи безплатно в поредица от практически онлайн обучения, свързани с дигитален маркетинг, съобщават от Търговско-промишлената палата.
Тя организира уебинарите в партньорство с Бизнес центъра за подпомагане на малки и средни предприятия в Русе, които са членове на международната мрежа Enterprise Europe Network със съдействието на Българската Е-комерс Асоциация.
Бизнесът от Добрич може да се включи във всички или в отделни обучения. Лектор ще бъде Жанет Найденова. Тя е маркетинг консултант, съосновател и председател на Българска Е-комерс асоциация (www.beabg.com – член на Ecommerce Europe). Притежава над 30 годишен професионален опит в областта на информационните технологии и маркетинга, 8 от които – в световна FORTUNE 500 ИТ компания, достигайки позиция Маркетинг директор за ЕМЕА. Отличена е като “Най-добър маркетинг консултант за Югоизточна Европа” от SEED (Southeast Europe Enterprise Development) – донорска организация на IFC (International Funds Corporation) към Световната банка.
Тя е първият преподавател по е-бизнес в магистърска програма по е-бизнес на Софийския Университет, сертифициран Магистър по Guerrilla Marketing, издател на множество “White Papers” в областта на технологиите и e-бизнеса, ментор в двусеместриалната програма Ecommerce Success към Стопанския факултет на СУ “Климент Охридски“ и преподавател в магистърските програми „Дигитален маркетинг“ и „Управление на продажбите“ на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.
Обученията са:
Тема 1 – „“Въведение в дигиталния маркетинг”,
Дата: 18 февруари 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.
Регистрация най-късно до 16.02.2021 – http://bit.do/vavedenie-v-digitalen-marketing
Акценти:
– Основни понятия в дигиталния маркетинг; компоненти на дигиталния маркетинг;
– Нови маркетингови понятия;
– Основни термини в дигиталния маркетинг;
– Маркетингов процес и потребителски фунии;
– Управление на дигиталния маркетинг.
Тема 2 – “Дигитална среда, дигитални потребители и дигитален пазар”
Дата: 24 февруари 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.
Регистрация най-късно до 22.02.2021 – http://bit.do/digitalna-sreda-i-pazar
Акценти:
– Дефиниране на дигиталната маркетингова среда;
– Дигиталните потребители и тяхното поведение;
– Дигитален пазар и анализ на дигиталния пазар;
– Пазарно проучване и избор на пазарни ниши;
– Сегментиране, таргетиране и позициониране.
Тема 3 – “Планиране и управление на дигиталния маркетинг”
Дата: 4 март 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.
Регистрация най-късно до 02.03.2021 – http://bit.do/planirane-i-upravlenie
Акценти:
– Взаимовръзки между дигиталния маркетинг и мениджмънта;
– Планиране на дигиталния маркетинг;
– Организация и маркетинг контрол;
– Примери и брейнсторминг;
– Дигитален маркетинг план.
Тема 4 – “Планиране, изпълнение и измеримост на дигитална маркетинг кампания”
Дата: 11 март 2021, 14:00 ч. – 16:00 ч.
Регистрация най-късно до 09.03.2021 – http://bit.do/izpalnenie-i-savmestimost
Акценти:
– Дефиниране на цели на дигитална маркетинг кампания;
– Определяне на таргет аудитория;
– Избор на дигитални комуникационни канали;
– Период и продължителност;
– Концепция, избор на формати и криейтив;
– Модели на закупване;
– Примери от практиката.