Без категория

Куриерските фирми в Добрич са затрупани в пратки ден преди Бъдни вечер

Предколедното настроение вече е факт, а хората използват максимално последния ден преди Бъдни вечер, за да се уверят, че имат пълен пакет от подаръци за своите близки. Куриерските фирми се превръщат в своеобразни работилници на Дядо Коледа, от които хората вземат своите пратки и подаръци.

От Про Нюз Добрич се поинтересувахме как върви работата в някои от главните офиси на куриерски фирми „Еконт“ и „Спиди“. Според тях тази годината работата е малко повече, отколкото по принцип, в този период, но той винаги е доста натоварен. „Много хора се прибраха от чужбина и съответно поръчващите са повече, за разлика от преди, когато са били извън страната. Сега са си вкъщи и поръчват онлайн подаръци за себе си и близките си.“ – сподели работник в „Еконт“. Това обаче не е единствената причина. Според работещ в „Спиди“ затворените молове, в които се намират по-големите магазини за дрехи и подаръци, също са фактор за повечето поръчки по интернет. Хората нямат възможност да пазаруват на място, а някои от магазините след затварянето си са обявили повече артикули на сайтовете си, както и намаления.

Според работниците в двете куриерски фирми хората най-често си поръчват сувенири и дрехи, различни неща, подходящи за подарък. Хората споделят, че онлайн имат богат избор от продукти и много намаления, от които да се възползват. Струпването в магазините предвид ситуацията не им се нрави особено. „Нямам никакво време, доста съм ангажирана, работя в болница и постоянно ми се налага да покривам дежурства.“ – сподели една дама, която също е предпочела да пазарува по интернет за празника.

За жалост, онлайн пазаруването крие и своите рискове. На доста добричлии им се е наложило да връщат пратките си ден преди празника, поради редица причини. Най-големият проблем е, че се налага да чакат дълго време пред офисите, за да дойде техният ред. Чакащите пред офис на „Еконт“ по-рано днес са били около 40 човека. Опашката е стигала до края на улицата. Според работещ във фирмата хората отвън са били изключително отговорни и са спазвали дистанция помежду си, което е и причината опашката да е била толкова дълга. Освен това те са носели и предпазни маски. Пред офиса на „Спиди“ ситуацията не е била по-различна от тази.

Въпреки всичко работниците се стараят да работят бързо, за да не карат хората да стоят на студа и да се струпват. Чакащи споделят, че това колко хора ще са пред офиса, зависи много от часа. Надвечер обикновено опашката е по-малка, отколкото по обяд. Според работещите в куриерските фирми пандемията не е увеличила особено много работата им преди празниците в сравнение с минали години. Те споделиха, че всяка година е по-натоварено в този период, а тази година е съвсем малко повече от преди.

Ирена БАКЪРДЖИЕВА

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *