Новини Общество

Над 3500 плащания са извършили клиентите на ЕНЕРГО-ПРО през сайта на компанията за месец

Над 3500 плащания са направили за около месец клиенти на ЕНЕРГО-ПРО Продажби през най-новия канал на компанията за погасяване на месечни задължения за консумирана електроенергия.

Новата опция за онлайн разплащания стартира на 23 април и данните на дружеството показват, че редица клиенти са се възползвали от възможността да заплатят сметките си за електроенергия без да се налага да посещават физически офис на компанията или някой от нейните партньори.

Статистиката сочи, че за периода от 23 април до 26 май са извършвани средно по над 100 плащания през интернет адрес https://vp.energo-pro.bg/.

Единственото условие клиентите да се възползват от този начин за извършване на плащане е да разполагат с дебитна или кредитна карта. При влизане в уеб адреса клиентът е необходимо да въведе 10-цифрения си клиентски номер, за да получи информация за дължими суми за електроенергия. В случай че има налични такива, може да погаси задълженията си бързо, удобно и сигурно, като за това не дължи никакви допълнителни такси.

В условията на пандемия този начин на плащане е възможност клиент да заплати задължението и на свой възрастен близък, за да не се налага същият да напуска дома си и да посещава обществени места.

Възможността за онлайн разплащане е активна денонощно 7 дни в седмицата.

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *