Култура Образование

Впечатляващ английски демонстрират гимназисти в бинарни уроци между Добрич и LA

Във време на глобална пандемия и извънредно онлайн обучение за учениците почти по целия свят, в добричката гимназия „Райко Цончев“ разнообразяват методиката по чужд език с бинарни уроци по математика и английски между гимназистите от Добрич и Чино Хилс, САЩ.

Ето какво разказаха за това интересно методическо начинание от добричкото учебно заведение:

По инициатива на Драгомир Цукев – преподавател по английски език на учениците от ниво С1 в гимназията, гимназистите ни провеждат поредица от бинарни занимания, в които учител по математика от Калифорния, САЩ им поставя авторски задачи. Обсъждането протича на високо езиково равнище, за което г-н Робинсон (учител по математика в Гимназия „Дон Луго“ в Чино Хилс (предградие в Лос Анжелис) адмирира учениците от иновативна гимназия „Райко Цончев“.

При последния им съвместен онлайн урок, американският преподавател споделя, че добричките гимназисти показват по-добри умения за говорене от някои негови ученици, които са от емигрантски семейства и имащи преимуществото да са в среда на „пълно езиково потапяне“.

“Отвъдокеанското признание потвърждава увереността на преподавателите от катедра „Чуждоезиково обучение“, че са намерили рецептата за овладяване на чужд език”, със задоволство отбелязаха гимназиалното ръководство.

Ето някои от съществените елементи, които биват включени при провеждането на съвместните бинарни уроци по математика и английски между училищата на двата континента:

Всеки път се започва с актуална информация за социалната изолация в американския щат и за дистанционното обучение там. “През време на проведените до момента уроци, учениците ни научиха, че американските им връстници ще са на училище чак през август, а голяма част от изпитите, включително и зрелостните се отменят. Баловете на завършващите ще бъдат видеозаснемани в най-тесен кръг.”

Кога и дали жените в Бостънския маратон ще успеят да достигнат издържливостта на мъжете?, е един от примерите за математически задачи, които биват поставяни за решаване пред момчетата и момичетата от добричкото училище.

“При обсъждането на три графики, бе поставено и философското питане: Можем ли въобще да предвидим бъдещето? В контекста на световната пандемия този въпрос предполага може би  еднозначен отговор.” До това съждение достигат все още младите умове от гимназията в Добрич.

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *