Петък, 19 април 2024

19.04.2024

Последвайте ни

Добрич е вторият град у нас, където може да се печели от реклама върху автомобила

Можеш ли да печелиш пари докато шофираш и колкото по-дълго си зад волана, толкова по-голяма да е печалбата ти? Оказва се, че това е възможно благодарение на проект на четирима младежи, създатели на мобилното приложение CARTNER. Инициативата „Печели пари от реклама върху автомобила си!” стартира преди месец в София, от тази седмица услугата тръгва и в Добрич.

„Cartner” ЕООД е нова фирма, която преди година спечели конкурса за най-добра идея „Startup Weekend” на Американския колеж в Благоевград, сподели за Про Нюз Добрич единият от четиримата съдружници Теодор Тодоров. Той обясни, че желаещите да ползват услугата – “Kартньори”, трябва да са хора с лични автомобили, които изминават всеки ден определени километри в града – до работа, до магазинa или до друга дестинация, и които са съгласни да го облепят с фолио с реклама. Срещу това те ще получават заплащане на месечна основа. Кампаниите са с продължителност между три месеца и година. В Добрич вече имало рекламодател, който предпочел 6-месечна продължителност. Преговорите с него продължавали.

Къде ще бъде извършвано облепването на автомобилите на водачи от нашия град все още се уточнявало. Вероятно това ще става на място или във Варна, посочи Теодор Тодоров. Използваме най-висококачествените фолиа и технологии, които гарантирано няма да навредят на боята на автомобилите, допълни той.

Колко може да се печели на месец от реклама върху колата в Добрич  е въпросът, който отправихме към представителя на „Cartner” ЕООД. Той разказа, че до вчера са били в нашия град и са правили точно такова проучване. „В Добрич, по наши изчисления, може да се печели в диапазон между 80 и 150 лева на месец. Това зависи от много фактори, като каква е колата на Картньора, каква е степента на облепване, например, страничните врати или цялостно, къде се движи – в центъра или в покрайнините на града”, обясни Теодор Тодоров.

Той сподели, че в София има доста голям интерес към инициативата им, идеята се приема много добре. Всеки ден имало хора, които се записвали и биха искали да поставят реклама на автомобилите си, както и срещи с потенциални рекламодатели. След София и Добрич екипът на „Cartner” ЕООД предстои да реализира начинанието и в други градове - Велико Търново, Пловдив, Варна, Русе.

Теодор допълни, че такава услуга се предлага и в други държави по света, но те се опитват да я пригодят към българския пазар.

Основатели на „Cartner” ЕООД са съученици от Италианския лицей в София. Единият от тях – Александър Шипковенски, отива да учи в Милано, а другият - Николай Бабев, в Американския университет в Благоевград. След завършване на образованието си и няколко години стаж им хрумва идеята, кандидатстват в конкурса и го печелят. След това екипът започва да се разширява. В него се включват Цветослав Лазаров, колега на Николай, и Теодор Тодоров, най-добър приятел и съсед на Александър. И четиримата сме на възраст 24-25 години, имаме и друга дневна работа, това е наш общ, групов проект за момента, сподели Теодор. Нашата главна цел е да допринесем за развитието на България, като помогнем на хората да увеличат месечните си доходи и на стартиращи фирми като нашата - да се популяризират по един иновативен начин, допълни той.

Ако желаете де участвате и да станете “Картньор” трябва да свалите безплатното мобилно приложение “CARTNER” и да създадете свой профил. Повече информация можете да намерите на https://www.cartner.bg

c