Четвъртък, 28 март 2024

28.03.2024

Последвайте ни

"ВиК Добрич": Няма умишлено изключени помпи

От дружеството "ВиК Добрич" отхвърлят твърденията, че умишлено се изключват помпи с цел пестене на електроенергия.

"Като отговорна към своите клиенти и жителите на областта компания „Водоснабдяване и канализация Добрич” АД счита за важно свое задължение да информира своевременно за възникнали проблеми, както и за резултатите от извършвани проверки по сигнали", аявяват от компанията. В тази връзка се посочва, че след сигнал, подаден от живеещите в блок №5 на ЖК „Балик” за недостатъчно налягане на водоподаването към последните етажи, от дружеството е била назначена проверка.

На 10 юли 2018 година технически екип е бил на място, за да прецени естеството на проблема. Установено бе, че водното налягане е в нормите, като единствено на най-високите етажи – седми и осми е по-слабо. Техническият екип е извършил всичко необходимо, за да може още в 16 часа на 10 юли и на последните етажи налягането да бъде в нормите, уверяват от ВиК Добрич.

Оттам подчертават, че подозренията за изключване на помпи с цел пестене на електроенергия, са неоснователни. Достатъчно показателен е фактът, че към настоящия момент, подаваното от „ВиК Добрич” количество вода е повишено с 15%, според анализ на период за последните три години, добавят оттам.

"Необясними за нас остават опитите да бъде търсена медийна сензация, при това с изключително манипулирана и тенденциозна информация. Като потвърждение на това ще посочим, че блок №5 на ЖК „Балик” има 4 входа, всеки с по 8 етажа. От проверката на място беше установено, че по-слабо налягане във водоподаването има само на последните два етажа /7-и и 8-и/ т.е. засегнати са били 32 семейства, а не, както се твърди в някои медийни публикации - 144 семейства, което е близо пет пъти повече от действителното", посочват от "ВиК Добрич"

От там напомнят на абонатите си, че имат възможност да подават сигнали, както и да получават информация, използвайки единния телефон за територията на цялата страна - 070014006, както и всички телефони за връзка с дружеството, публикувани на официалната им уебстраница www.vikdobrich.bg. Приемният ден на изпълнителния директор на „ВиК Добрич“ е всяка сряда от 11 до 12 часа.

"Апелираме за търпение и разбиране от страна на нашите клиенти – битови и промишлени потребители, предвид мащабните текущи ремонтни дейности по водопреносната и канализационна мрежа, които се извършват или предстои да се извършат на територията на град Добрич и областта. Съзнаваме, че това е свързано с временен дискомфорт, но очакванията са за осезаема промяна в нивото на услугата, която нашите клиенти ще получават след приключване на планираните ремонтни дейности.

„ВиК Добрич” АД няма да обещае, че от утре, трупаните с десетилетия проблеми във водоснабдяването на областта ще се решат. Но, всичко онова, което вършим и сме заложили като своя инвестиционна програма за следващите 3 години, ще доведе до резултат, който ще е в пъти по-добър от това, което клиентите ни са имали през последните 20 години", посочват още от компанията.

c