Храна и напитки

Проверено и споделено от мен – Анита: Здравословни палачинки

Здравейте,

днес съм ви подготвила една моя много любима рецепта за здравословни палачинки, които този път ще използвам като питка за импровизиран домашен дюнер. Той ще се превърне в един чудесен обяд, подходящ в забързаното ни ежедневие, защото би могъл да се яде дори на крак.

Нужните продукти са :

  • Яйца – 2 броя
  • Хуск /индийски живовляк/ –  2 с.л.
  • Смляно ленено семе – 1 с.л.
  • Косово брашно – 15 гр.
  • Брашно от сорго – 15 гр.
  • Нишесте от тапиока – 15 гр.
  • Вода – до постигане на необходимата консистенция

Начин на приготвяне:

Разбиваме яйцата, аз лично ги разбивам с миксер, но разбира се може и на ръка.

Смесваме всички сухи съставки и ги добавяме на малки количества към разбитите яйца като разбъркваме добре, за да се смесят хубаво, като добавяме по малко вода, докато постигнем консистенцията на смес за палачинки.

Оставаме сместа да почине за малко. Имайте предвид, че след това най-вероятно ще се е сгъстила и ще има нужда от добавяне на още малко вода.

 

Тези продукти са достатъчни за  7 броя палачинки, с диаметър 18см.

Гарнираме по желание. Днес аз добавих към моите – листо зелена салата, резенчета домат, крема сирене и предварително изпечени морковчета и броколи.

Най- трудоемко в тази рецепта са палачинките, но след като сте ги приготвили един път ще имате за поне две хапвания.

Анита Атанасова

 

 

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.