Вторник, 16 април 2024

16.04.2024

Последвайте ни

ЕНЕРГО-ПРО предупреждава клиентите за фишинг атаки от името на компанията

Недобронамерени лица приканват по имейл за споделяне на банкови детайли

В ЕНЕРГО-ПРО постъпиха сигнали от клиенти за получени имейли от името на компанията, които съобщават за „надвзети“ суми и приканват за споделяне на лична информация и последване на зловреден линк с цел възстановяване на сумите, съобщават от енергийната компания, обслужваща Североизточна България. Оттам се разграничават от тези недобросъвестни опити за ощетяване на потребителите.

Клиентите на компанията трябва да знаят, че при необходимост от възстановяване на суми ЕНЕРГО-ПРО ги приспада при издаване на фактурата за следващо плащане. Възстановяване на суми в брой или по банков път става само след изрично подадено заявление в Център за обслужване на клиенти или чрез имейл до service@energo-pro.bg, подписано с квалифициран електронен подпис. Компанията няма практика да изисква по имейл потвърждение на данни за банкови сметки или други с тази цел, посочват от ЕНЕРГО-ПРО.

Фишинг атаките представляват изпращане на измамни имейли или други електронни съобщения, за да бъдат заблудени потребителите с цел получаване на техните конфиденциални данни. След като им бъде върната желаната информация, хакерите получават достъп до пароли и финансови услуги, използвани от предоставилите данните, като по този начин биха могли да откраднат пари, блокират акаунти, злоупотребят с профили.

При съмнения за достоверност на кореспонденция с описан подател ЕНЕРГО-ПРО и при други възникнали въпроси, компанията препоръчва клиентите да използват контактите на официалната интернет страница на компанията: https://energo-pro.bg/bg/kontakti.

c