Четвъртък, 25 април 2024

25.04.2024

Последвайте ни

Над 2 000 клиенти от Добрич участваха в сляп тест на търговска верига

Възможност да дегустират избрани продукти от собствени марки на Lidl имаха през миналата събота жителите на Добрич, съобщават от компанията. В дегустациите се включиха над 2 000 наши съграждани, като освен да опитат имаха възможността и да гласуват за всеки от продуктите.

На клиентите си от Добрич Lidl предложи общо 12 продукта от собствени марки,, разпределени в четири категории - млечни, колбаси, сладоледи и бира. Проучването бе проведено по метода на т. нар. сляп тест (blind test), при който тестващите не виждат опаковките на продуктите и не разполагат с информация за марка или производител, за да може оценката им да бъде безпристрастна.

Резултатите от гласуването определиха бира Argus Maestic за най-любим Lidl продукт на Добрич с цели 92% одобрение. Следват два продукта на второ място - бира Argus светло и сирене от краве мляко по БДС “Родна стряха” с по 88% одобрение. Третото място е за деликатесна шунка Dulano също с много висока оценка – цели 87%.

До ноември дегустации ще има във всички градове, в които има магазини от веригата.

Водещата снимка е илюстративна

c