Петък, 19 април 2024

19.04.2024

Последвайте ни

Албена вече има подкрепата на най-голямата хотелска верига в Европа Maritim

Първият хотел от веригата Maritim в Източна Европа бе официално открит тази вечер. Под тази марка вече се продава петзвездният хотел „Маритим Парадайс Блу” в курорта Албена. За откриването пристигнаха собственикът и председател на надзорния съвет на веригата Маритим д-р Моника Гоммола, както и изпълнителният директор на хотелиерските участия на Маритим Петър Венел, както и заместник-министърът на туризма Любен Кънчев.

Хотел „ПарадайсБлу“ е едното 5-звездно бижу на ваканционно селище Албена, което отвори врати през 2017 година. Този сезон той посрещна първите си гости още на 12 април, когато групи немски тенисисти останаха повече от очаровани от престоя си в хотела и в Европейския курорт на спорта Албена. Хотелът разполага с проектирани като комбинация от пространство и стил, 238 двойни стаи и апартаменти, които създават нестихващо усещане за перфектна ваканция. Хотелът е носител на сертификата за устойчиво развитие в туризма TraveLife, както и на награда от HolidayCheck – най-популярният сред немските гости сайт за оценка на качеството на предлаганите услуги. Той е и сред топ хотелите в България според класацията TOP 100 BestHotelsinBulgaria 2019, която се прави на база отзивите на гостите в сайтовете TripAdvisor, HolidayCheck, Booking.com, Facebook и други.

Лентата на „Маритим Парадайс Блу” прерязаха председателят на Съвета на директорите на „Албена” АД Радосвет Радев, изпълнителният директор на компанията Красимир Станев и д-р Моника Гоммола.

"Хотелът в Албена ще е първият от веригата Maritim, огряван от слънцето сутрин", посочи Радосвет Радев.

„С най-голямо удоволствие отново се връщам в България. Преди много години бях в Албена по покана на министерството на туризма. Идвам с много добри чувства и голямо удоволствие отново при вас”, сподели д-р Моника Гоммола. „Точно през 90-години на миналия век се запознах с г-н Станев, който помогна много ние да се върнем отново тук и да направим необходимите стъпки, които доведоха до това ние да бъдем заедно в една кооперация, която ще донесе успех да всички”.

Собственикът на престижната хотелска верига подчерта, че денят, в който приемат в голямата фамилия на Maritim хотел „Парадайз блу”, е голям ден. „Този хотел сериозно пасва на нашата концепция. Ние в момента имаме 44 хотела и 15 хиляди стаи и сме една от най-големите хотелски вериги. В Германия имаме 33 хотела и започнахме да търсим и да купуваме хотели – 2 в Испания, един в Малта, един в Турция, три в Китай и един в Египет. Продължаваме в Полша, Холандия и т.н.”, каза тя.

И подчерта, че, благодарение на професионалния си мениджмънт, Албена не престава да се развива все по-успешно на световния туристически пазар. Пожелавам нови успехи, сири и желание, много нови гости и всичко хубаво по повод 50-годишния юбилей на Албена, каза д-р Моника Гоммола.

Тя сподели, че, когато баща й построил първия си хотел, решили да го построят на базата на една комуна. „От там нататък цялата наша политика почива на този принцип. По този начин се поучи възможност клиентите да могат да платят и да живеят в хотела, в който са платили. Мисля, че с тази система, клиентът може да си плати и да пребивава в един хотел по-продължително време. По този начин се получава прекрасната възможност да се удължи продължителността на нощувките в хотела. Така се запълва не само главният сезон, но и пред и след сезона. Моят баща така успя да спечели и гости за зимния сезон. С възможностите на Албена за конгресен туризъм заедно ще можем да направим голям удар в областта на международния туризъм и да се удължи сезонът”, каза д-р Моника Гоммола. И добави: „Maritim ще Ви подкрепи като верига с най-голям капацитет на конгресен туризъм”.

Според изпълнителния директор на хотелиерските участия на Maritim Петър Венел, за мениджмънта на Албена е голямо предизвикателство туроператорите да бъдат убедени да направят всичко възможно, за да дадат на туристите директни полети. Той изказа благодарност, че ръководството на Албена успя да договори с авиокомпаниите възможност туристите в Албена да пристигнат по възможно най-удобния начин.

„По-нататъшното развитие на продукта и правенето на възможното той да бъде все по-желан и достижим от клиента е нашата крайна цел. Ние от Maritim сме готови да се кооперираме с ръководството на Албена, за да допринесем за това марката Maritim да води в Албена колкото може повече и по-качествени туристи. И Албена, и Maritim целят добро качество, добро обслужване и доволни клиенти. Двете компании имат много пресечни точки и по отношение на сигурност и опазване на околната среда”, каза още той.

Заместник-министърът на туризма Любен Кънчев припомни, че през миналата година в Албена са почивали 266 000 души, което е с 6% ръст спрямо 2017 година. Реализирани са над 1,5 млн. нощувки, което е 6% повече от предходната година. Реализираните приходи са 93 млн. лева или 16% ръст.

Министерството на туризма, съвместно с бизнеса работят за спечелване на вниманието на повече гости от висок клас. Местата за настаняване с 4 и 5 звезди в цялата страна, към които интересът на инвеститори постоянно расте, са 13%.
Миналата година над 4 млн.ц души са нощували в хотели 4 и 5 звезди в България и това е 8% увеличение спрямо 2017 г. и 10% повече приходи.

Фактите категорично показват, че България предлага стабилно качество. Ние продължаваме да разширяваме нишата на услугите за по-висока категория туристи, посочи зам.-министърът.
Според него, има все по-голям интерес от инвеститори. „Нашата цел е да наложим страната като целогодишна дестинация, според профила на различните категории туристи – от децата, през групата милениум до 55+. Албена има много добри традиции в привличането на семейства с деца и туристи на зряла възраст, избиращи съчетание от море и чиста природа и спокойствие”, каза Любен Кънчев . Той увери, че министерството подкрепя усилието на мениджмънта да прави марката Албена разпознаваема и търсена. „Това е несъмнено признание отстрана на чуждестранните ни партньори за възможностите на българските професионалисти в туризма да отстояват реномето на българската хотелска база”, каза той. И добави, че събитието се случва в годината, когато Албена чества половин век и отчита изключително високи резултати.

Събитието завърши с музикална и артистична програма, както и красиви фойерверки.

c