Бизнес Водещи новини

Първи магазин на PEPCO отваря врати в Добрич в края на юни

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа РЕРСО ще отвори първия си магазин в Добрич на 28 юни, съобщи специално за Про Нюз Добрич Оперативният мениджър на „Пепко България” Драгия Драгиев.

Първият магазин ще отвори на 28 юни в 10:00 часа. Той ще се намира в „Сентрал Мол Добрич”, eт.1. Компанията ще подготви специална брошура с атрактивни артикули и цени по повод откриването.

„Много сме доволни, че намерихме много добър екип в града за първия магазин, отлична комбинация от хора с търговски опит, млади и амбициозни колеги”, сподели още Драгия Драгиев.

Той посочи, че ръководството на компанията има желание за още магазини в Добрич. Намерението е да бъде открит поне още един обект в града до края на тази или в началото на следващата година.

„Досегашните 6 откривания в Пловдив, Варна и София се радват на голям интерес от страна на клиентите и получаваме много позитивни отзиви от тях. Продължаваме с пълна скорост да откриваме нови обекти и в други градове, очакваме да завършим календарната година с около 25 магазина в България”, посочи още Оперативният мениджър на „Пепко България”.

Лидepът в пpoдaжбитe нa oблeĸлa и дoмaшни пoтpeби нa ниcĸи цeни PEPCO има над 1600 магазина, разположени в 11 страни в Централна и Източна Европа.

Веригата предлага на своите клиенти около 30 различни групи продукти, включително детско, дамско и мъжко облекло, бельо, аксесоари, играчки, декорации, текстил, домакински артикули и др. Облеклото (обувки и бельо) съставлява около 60% от асортимента, а продуктите за дома – около 40%.

Визията на PEPCO е да стане най-голямата, най-добрата, най-евтината и най-известната дискаунт марка за дрехи и домакински продукти в Европа. От сайта й е видно, че търси сътрудничество със собственици на имоти за дългосрочно наемане на имоти. 
Освен в България магазини на веригата има в Чехия, Хърватия, Естония, Литва, Латвия, Полша, Румъния, Словения, Словакия и Унгария.

PEPCO се радва на добър прием в страните, където веригата присъства, както от клиентите, така и от професионалистите в бранша. Носител е на множество бизнес и търговски награди за дейността си, включително “Forbes Diamonds”, наградата “Shopping Center Forum Award”, “Super brand”, “Quality of Service Award” и награда за най-добър търговец на дребно на годината в Централна и Източна Европа.

Follow Me:

Related Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *