Четвъртък, 28 март 2024

28.03.2024

Последвайте ни

Лидерът в търговията с евтини дрехи РЕРСО отваря магазин в Добрич

Bepигaтa мaгaзини зa тъpгoвия нa дpeбнo в Цeнтpaлнa и Изтoчнa Eвpoпa РЕРСО ("Пепко") предвижда да отвopи магазин в Добрич.

Тази седмица лидepът в пpoдaжбитe нa oблeĸлa и дoмaшни пoтpeби нa ниcĸи цeни отваря врати в България. От 15 март жителите и гостите на Пловдив ще могат да пазаруват в два магазина на PEPCO. През следващите няколко месеца още магазини на Pepco ще посрещат клиенти и в други градове на страната, включително и в Добрич, информират от компанията.
Веригата планира да открие повече от 15 магазина през първите 6 месеца от стъпването си в България и да увеличи този брой до повече от 70 до края на 2021 година, създавайки 500 работни места.
PEPCO има близо 1600 магазина, разположени в над десет страни в Централна и Източна Европа.

Веригата предлага на своите клиенти около 30 различни групи продукти, включително мъжко, дамско и детско облекло, бельо, аксесоари, играчки, декорации, текстил, домакински артикули и др. Облеклото (обувки и бельо) съставлява около 60% от асортимента, а продуктите за дома - около 40%.

Визията на PEPCO е да стане най-голямата, най-добрата, най-евтината и най-известната дискаунт марка за дрехи и домакински продукти в Европа. От сайта й е видно, че търси сътрудничество със собственици на имоти за дългосрочно наемане на имоти.
Клиентите на PEPCO могат да намерят връхни дрехи за момичета и момчета в различни разцветки на цена от 4,99 лв., дамски клинове в три цвята за 14,99 лв., поларно одеяло за 3,99 лв. или хавлиени кърпи в богата гама от цветове и размери на цени от 1,49 лв. за брой.
Освен продуктите, включени в обичайната гама, веригата предлага и сезонни оферти, например предложения за лятната почивка, продукти, подходящи за учениците,и коледни аксесоари.
Магазини на веригата вече работят в Чехия, Хърватия, Естония, Литва, Латвия, Полша, Румъния, Словения, Словакия и Унгария. През следващите няколко месеца е планирано отварянето на още магазини в страната - в София, Варна, Русе, Добрич, Пазарджик, Бургас и др. Веригата планира да отвори повече от 15 магазина в рамките на първите 6 месеца от своето присъствие в България и да увеличи този брой до над 70 до края на 2021 г., наемайки над 500 души.
PEPCO се радва на добър прием в страните, където веригата присъства, както от клиентите, така и от професионалистите в бранша. Носител е на множество бизнес и търговски награди за дейността си, включително "Forbes Diamonds", наградата "Shopping Center Forum Award", "Super brand", "Quality of Service Award" и награда за най-добър търговец на дребно на годината в Централна и Източна Европа.

c